‏۲۸ تیر ۱۴۰۰

‏زمان مطالعه : 2 دقیقه

انجمن بلاکچین ایران به فعالیت خود ادامه می دهد…

روابط عمومی انجمن بلاکچین ایران بیانیه زیر را در ارتباط با آغار فعالیت مجدد این انجمن صادر کرد:

با سلام به اعضا و مخاطبین انجمن،

امروز و پس از نزدیک یک ماه توقف فعالیتهای انجمن از تاریخ ۲۵ خرداد، و پس از حدود دو هفته از ارائه مستندات متعدد درخواستی از سوی وزارت کشور، با دریافت تایید از سوی  وزارت کشور، انجمن فعالیت معمول خود را مجددا آغاز کرد.
از نظر وزارت کشور درج نام “انجمن بلاکچین” در سایت انجمن تخلف این انجمن محسوب شده است و برای اصلاح سریع آن دستور داده اند.
همچنین از انجمن خواسته شده است که لیست هشدار را از سایت خود بر دارد، که این کار قبلا و به صورت داوطلبانه انجام شده بود.

در اینجا لازم می دانیم یکبار دیگر به استواری اعضا و مدیران انجمن به اهداف و میثاقی که اساسنامه انجمن بر آن بنیان شده است تاکید کنیم:
هدف انجمن فناوران زنجیره بلوک، آشناسازی هر چه بیشتر اقشار جامه (اعم از کاربران، استارت آپ ها، شرکت ها، دانشگاهیان، سازمان ها و موسسات دولتی و غیر دولتی) با کارایی و فرصت های علمی، اقتصادی و حقوقی نهفته در این فناوری و همچنین بومی کردن آن در ابعاد گوناگون، مانند کمک به تحقیقات در حال انجام و شناسایی و ایجاد هم افزایی استعداد هایی که به صورت پراکنده فعالیت می کنند و شناسایی و تشویق و ترویج تولید دانش و فناوری در این حوزه در میان اقشار جامعه است. این انجمن تلاش می کند، هماهنگی و ارتباط میان فعالان این عرصه را آسان تر، سریع تر و بهره ورتر نماید. همچنین شناسایی بهتر این فناوری، اعضا و مخاطبان انجمن را، در استفاده بهینه از آن و جلوگیری از مشکلات احتمالی، یاری خواهد کرد.

و به همه اطمینان دهیم که بدون چشم داشت انتفاع، با تمام وجود برای تحقق تمام و کمال آن تلاش کنیم.

با احترام فراوان
هیات مدیره انجمن

اشتراک گذاری

دسته بندی ها

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید