‏۲۰ آبان ۱۳۹۹

‏زمان مطالعه : 2 دقیقه

جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا

کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا


در جلسه برگزار شده ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان گردید که جهت اجرایی شدن مصوبات هیئت وزیران در راستای تعیین تکلیف تجهیزات استخراج رمزارز موجود در کشور، نامه‌ای به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ارسال و درخواست اجرایی شدن مصوبه را صادر نمود.


صبح سه شنبه، بیستم آبان‌ماه 1399 جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برگزار شد. در این نشست که ریاست آن برعهده آقای دکتر پورابراهیم بود، موضوع بررسی رمزارزها و قانون گذاری آن‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت؛ همچنین در این جلسه آقای دکتر مویدی رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ضمن ارائه گزارش از آخرین روند پیگیری‌ها اعلام نمودند که عطف به جوابیه نامه کمیسیون بلاکچین و رمزارز نصر که مورخ ۹۹/۰۸/۱۹ توسط ریاست دفتر محترم رئیس جمهور آقای دکتر واعظی به دست ما رسید، جلسه‌ای امروز مورخ ۹۹/۰۸/۲۰ برگزار خواهد شد. در این جلسه، دستورالعمل و آئین‌نامه‌های مربوطه ابلاغ و از هفته آینده مشکل ماینر‌ها حل خواهد شد.

بر اساس این گزارش دکتر واعظی در جوابیه نامه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، جهت اجرایی شدن مصوبه هیئت وزیران و تعیین تکلیف تجهیزات استخراج رمزارز موجود در کشور نامه‌ای به ستاد ارسال و درخواست اجرایی شدن مصوبه را صادر نمودند.

منبع

تیم تحریریه انجمن بلاک چین خراسان

اشتراک گذاری

دسته بندی ها

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید