‏۲۴ تیر ۱۴۰۲

‏زمان مطالعه : 2 دقیقه

اعلام فراخوان عمومی جهت عضویت در انجمن بلاکچین خراسان

فراخوان عمومی عضویت

انجمن بلاک‌چین خراسان به عنوان اولین استان و دومین سازمان مردم نهاد در کشور، مجوز فعالیت رسمی خود را از وزارت کشور دریافت کرد.


پس از انجمن بلاک‌چین ایران، انجمن بلاک‌چین خراسان به همت جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه تشکیل شد و مجوز فعالیت رسمی خود را از بالاترین نهاد کشور (وزارت کشور) دریافت کرد.

این انجمن در خرداد ماه 1402 با هیات امنا ۱۱ نفره مجوز خود را از وزارت کشور اخذ نمود و پس از برگزاری اولین مجمع عمومی خود که با حضور نماینده وزارت کشور برگزار گردید، اعضای هیات مدیره خود را برای مدت دو سال آتی شناخت.

اعضای هیات مدیره و سمت های آن به شرح ذیل است:

  1. آقای دکتر علی جاهدی؛ رئیس هیات مدیره
  2. آقای مهندس محمدعلی دبیری؛ نائب رئیس هیئت مدیره
  3. آقای دکتر احمد جنتی فرد؛ مدیر عامل
  4. آقای سامان بیرقی؛ خزانه دار
  5. خانم مهندس سمانه بیات؛ دبیر انجمن

همچنین آقای مهندس افشین اسماعیل پور به عنوان بازرس انجمن انتخاب گردیدند.

هدف این سازمان غیرانتفاعی- غیرسیاسی و غیردولتی، فرهنگ سازی و جریان سازی در حوزه نوظهور و صنعت بلاک‌چین و استفاده از ظرفیت های بومی داخل استان، پرورش نیروهای متخصص، استعدادیابی و نخبه پروری، آموزش و اطلاع رسانی، مشاوره و تقویت کسب و کارهای مرتبط، هدایت سرمایه های فناورانه و کمک فکری و فنی به نهادهای دانشگاهی، دولتی و حاکمیتی برای تصمیمات مهم در این حیطه می باشد.

لذا انجمن بلاکچین خراسان در همین ابتدای امر از کلیه نهادهای علمی و آموزشی استان، دستگاه های اجرایی، مدیران فناوری اطلاعات، صاحبین کسب و کارهای کوچک و بزرگ فناورانه، متخصصان، فعالان و علاقه مندان این صنعت دعوت می کند که با عضویت در انجمن، ایده ها و ظرفیت های خود را با ما به اشتراک گذاشته و برای همکاری، اعلام آمادگی نمایند و همچنین با عضویت در کارگروه‌های تخصصی در ارتقا و گسترش این فناوری ایفای نقش داشته باشند.


علاقه مندان جهت عضویت در انجمن، در صورت دارا بودن شرایط عضویت و پرداخت حق عضویت سالانه، می‌توانند از بخش عضویت در وب سایت رسمی انجمن اقدام نمایند.

برچسب ها

انجمن فناوران زنجیره بلوک خراسان

عضویت در انجمن

فراخوان عمومی عضویت

اشتراک گذاری

دسته بندی ها

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید